Obserwatorzy

środa, 10 kwietnia 2013

Hotbuys weekly

Dziś z samego rana dostaliśmy nową dostawę hotbuys. Inspirowana jest kolekcją Prady. Kiedy oglądałam spoilery, jakoś nie przypadła mi do gustu, lecz teraz zastanawiam się nad kupnem, aż 3 elementów.
Ceny od 9 do 18 stardollarów, więc są przystępne. Możecie się ze mną nie zgodzić, ale ta kolekcja bardziej przypadła mi do gustu niż LE.
Jeden problem widzę, otóż nie każdemu przypadnie do gustu.
Buty+skarpetki jakoś nie przemawiają do mnie, cena 10sd
Torebka  zakochałam się w niej, jest po prostu inna i ma to "coś", na pewno kupię, cena 10sd
okulary - hmm, jakby można  było je założyć, tak jak na reklamie to możee, chociaż stokrotki są urocze cena 9sd
kimono - tu sprawa jest problematyczna, gdyż jak oglądałam spoilery to zapytałam się "z czym to się je". Ogólnie nie podobał mi się. Kiedy przymierzyłam dolce stwierdziłam - kupię. Tylko do czego je zestawić? cena 18sd
spódniczka - podobnie jak wyżej, tylko że na spilerach spodobała mi się, w przeciwieństwie do kimona. cena 16sd
cena całego kompletu 63sd


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz