Obserwatorzy

piątek, 19 kwietnia 2013

Hotbuys weekly

Od środy mamy dostawę Hotbuys. Więc krótko i zwięźle

Sukienka - ramiączka wyglądają jak plecione, nadrukowane sowy. "podwójna spódniczka" nawet mi się podoba. Cena 16 SD 
Buty - takie jakieś brzydkie, te frędzle, okropnie wyglądają na doll  - jak rozklapane buty po prababci. Nie podobają mi się. cena 10SD 
Torebka - tu mam lekki dylemat, bardzo podoba mi się pasek i że jest zawieszana na jedno ramię. Ćwieki też mnie pociągają. Więc głęboko zastanawiam się nad kupnem. Cena 11SD
Bransoletka - 5SD nawet może być, jak dla mnie to wygląda jak plastik łączony z łańcuszkiem
Gitara - może i fajna, ale równie dobre można kupić w Plazie już za starmonety. Cena Gitary hotboys 17SD. Ładne kolory. ale te wzorki psują wszystko

Podsumowując, podoba mi się torebka i sukienka. Buty są okropne, bransoletka może być, a lepsze gitary można taniej kupić w Plazie.
Kolekcja średnia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz