Obserwatorzy

czwartek, 25 kwietnia 2013

Hotbuys weekly

Od wczoraj mamy nowe Hotbuys weekly. Tym razem sama biżuteria. Tematycznie nie sa ze sobą związane.
Ja nic nie kupię bo ceny są za wysokie.
Kolczyki - dobrze  zrobione i ładnie wyglądają na doll. Bardzo podoba mi się srebro połączone z niebieskim, cena 12SD
bransoletka z sercem - niby wszystko ok, ale przypomina mi poduszkę na szpilki jaką noszą krawcowe 14SD
pierścionek korona - jako broszka, ale w żadnym wypadku jako pierścionek okropnie wygląda. Nie podoba mi się. 13SD
pierścionek błazen - dno, nie ładne i szpeci doll. Czaszka z czapką błazna jakoś nie podpasowała mi 12SD
złota bransoletka - ładnie wygląda, elegancka i prosta, tylko cena odstrasza 13SD

Podsumowując kolekcja średnio udana. Biżuteria nie jest zbyt dobrym pomysłem na hatbuys. Ceny za wysokie, a towar nie za specjalny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz