Obserwatorzy

poniedziałek, 20 maja 2013

Co warto (według mnie) kupić ze sklepów.

Pretty n'love

10 pięter bardzo dziewczęcych, delikatnych i kwietnych ubrań. Nawet ja, która uwielbiam soczyste kolory lubię ten sklep. Jeżeli ktoś lubi takie klimaty pokocha ten sklep. Co ja polecam, oto propozycje:


 




          Stylizacja 1                                                              Stylizacja 2                                      

Koszulka/kostium 87sm Voile                                          Buty 84sm Film Thoery     
Torba 55sm Tiengeling                                                    Torebka 40sm RIO
Denim Skiert 40sm Pretty n'Love                                  Floral Painted Moto Jacket 16sd
Smoking Vest 50sm Fallen Angel                                    Top 87 Decades
Bransoleta 50sm Wild Candy                                          Jeans 40sm
Buty Basic 15sm
Kolczyki 135sm Glamrus      

              Stylizacja 3

Naszyjnik 38sm Voile
Torba 12sd Miss Sixty
Buty 63sm Velvet Orchid
Pasekt 58sm MMFashion
Jacet Inspired By Chanel 8sd
Spódnica 70sm It Girls

W ostatniej popełniłam zasadniczy błąd w dodatkach - naszyjnik, ale już nie miałam pomysłów co z nim zrobić więc zostało. Starałam się wszystkie stylizacje w sm, ale nie zawsze się udało.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz