Obserwatorzy

środa, 15 maja 2013

Hot buys weekly 13

Piszę wcześniej, bo jestem chora i  nie mam nic do roboty. Dziś z rana dostaliśmy nowe HB. Oczywiście nie obyło się bez blędów, nie było butów za 11sd. Więc do sedna

Buty I - bardzo architektoniczne to one nie są. Cena 11sd. Ich architektonizm pokazuje się tylko w obcasie  Nie polecam. Tym razem stardoll inspiruje się Fendi, Rodarte i Balenciaga, którzy zaproponowali na ta lato prawie niemożliwe do chodzenia buty, moim zdaniem ich propozycja jest tylko dla akrobatek. Ja osobiście nie włożę takich butów, a chciałabym.
Pod spodem zdjęcia "butów architektonicznych".
Buty srebrne - cena 9 sd, z paskami w kostce i przeźroczystym obcasem. Nie podobają mi się i  nie kupię
Torebka I - inspirowana Gucci, i nawet wiernie odwzorowana (zdjęcie 3). Minimalistyczna, sama w sobie bardzo ładna. Bez zbędnych ozdób. Ja ją kupię, cena przystępna 11sd i naprawdę mi się podoba
Torebka II - Nie wiem jak wy ale, mi się nie podoba. Przypomina mi piórnik który miałam w podstawówce, przeźroczysty i w którym było widać wszystkie ołówki i długopisy. Jakoś nie jestem przekonana do takich torebek, osobiście lubię torby XXL w które wszystko się mieści. Przyznaję się, zawsze mam w niej bałagan, ale cóż. Przeźroczyste torebki w realu podobają mi się, na wyjście typu - pokazanie się. Stardoll poszedł na łatwiznę, plastikowa kopertówka z okularami i komórką (czy wydaje mi się, czy już kiedyś była?) za 13sd jest nie warta swej ceny. Nie polecam. 
Pod spodem zdjęcia przeźroczystych torebek które mi się podobają i inspiracja stardoll - torebka bardzo wiernie oddana, ale w realu trochę ładniejsza
Okulary - są fajne i ładnie wykonane jakby z koronkowym wykończeniem, ale nie kupię bo cena lekko mnie odpycha, a na doll wyglądają trochę dziwnie. Cena 10sd

Ocena końcowa tej kolekcji 2/5. Czyli znowu kolekcja raczej niskich lotów.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz