Obserwatorzy

środa, 22 maja 2013

Hot buys weekly 14


Dziś dostaliśmy nową propozycję zakupu HB. Tym razem moja ocena jest 3/5

Spódnica i top Cannes - dobrze wykonane i są nawet ładne, ale moim zdaniem jeżeli ktoś kupi to tylko wielbiciel. U mnie zalegałoby w szafie. I nie wiem dlaczego kojarzy mi się ze strojem ludowym?
Sukienka - dobry kolor i cekinowy wzór, bardzo mi się podoba. Ładnie przylega do doll, jedno ale - niezbyt mi się podoba jej góra, dlatego się waham
Bluzka - moim zdaniem hit tego HB. Delikatny kolor i nadające jej ostrości cekinowy kołnierzyk. Ja już ją kupiłam
Spódnica - Mój ulubiony odcień ciemnego fioletu - więc to już przeważa na plus. Skórzane frędzle, łańcuszkowy pasek . Myślę że warto pomyśleć nad jej kupnem.

Podsumowując nie najgorsza jest dzisiejsza dostawa, jedyny zawód to komplet Cannes, naprawdę mało przydatny, reszta naprawdę dobra

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz