Obserwatorzy

środa, 29 maja 2013

Hot Buys Weekly 15






Dzisiaj mieliśmy dostawę nowych HB. Tym razem tematem jest plaża.Oczywiście nie obyło się bez błędów. Na stronie głównej zamiast neonowo-lamparciej koszulki jest różowa. W katalogu prócz tego błędu jest jeszcze jeden, zamiast neonowej torebki - naszyjnik. Oczywiście jak przeniesie się do przymierzalni wszystko jest ok. Mam skromne pytanie jeżeli się tak mylą nie mogliby się pomylić w cenach i na przykład dać w starmonetach?


Koszulka - bardzo podobna do koszulek z Basic tylko ma nadruk. Wygląda na zwiewną. Ogólnie lubię jaskrawe kolory, ale zestawienie czerni, niebieskiego i turkusu jakoś nie zachwyciło mnie. I to podobieństwo do koszulek za sm! Cena 12sd
Torebka - neonowa, niebieska ze wzorem piór pawich. Nawet mi się podoba i mam ochotę ja kupić. Cena 9sd
Sukienka niebieska - jest przyzwoita i ładna i nie mam się do czego przyczepić, ale jakoś nie przemawia do mnie. Cena 13sd
Sukienka we wzory azteckie - bardzo mi się podoba wzór na niej i właściwie tylko to... Sukienka niewypał, doll wygląda okropnie - po prostu grubo. Mogli ten fajny wzorek jakoś inaczej spożytkować, a nie na to coś. Cena ewidentnie za wysoka - 15sd.
Szorty - pieczątki pocztowe nadają uroku, lecz wszystko psują porwane nogawki. Przy przybliżeniu jeszcze są fajne, ale na doll wyglądają jak podarta kartka. I tu się zastanawiam, czy je kupić. Cena 11sd.

Niby wszystko pięknie i ładnie - ale lato i plaża kojarzy mi się ze słonecznymi barwami, a nie ciemnymi jak w tej dostawie.
Ocena chęci zakupu: 1,5/5
Dostawa nie jest zła, koszulka lamparcia jest ok, szorty i niebieska sukienka też. Ogólną ocenę psuje Sukienko-tunika, wzór bardzo ładny, krój do d...(cenzura?) zresztą wygląda trochę jak darmówka.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz