Obserwatorzy

czwartek, 2 maja 2013

Hot buys weekly


W środę dostaliśmy nowe HB. Kolekcja nie jest zła, ale też nie zachwyca. Podobają mi się dwie z pięciu rzeczy. Więc wynik nie jest za specjalny










Buty białe - na obcasach z ażurowymi wstawkami, cena 7SD, całkiem niezłe i cena dostępna, ale czy kupię?
Sukienka - Niebieska w groszki z suwakiem. kojarzy mi się z szlafrokiem który nosiła maja mama. Jest nijaka. Nie pokazuje sobą nic nowego. Na pewno jakbym poszukała to znalazłyby się tańsze odpowiedniki. Cena 14SD. Zdecydowanie nie kupię
Czarne buty - ażurowe, wiązane sznurówką, ale mam już podobne z Windows on the World i to kupione za SM. więc nie kupię
Bluzka - delikatny błękit wpadający w fiolet, podwinięte rękawy i jest nisko opuszczona na ramionach. Podoba mi się, cena 12SD jak na HB niedroga, fajnie będzie wyglądać w wiosennych stylizacjach. podoba mi się i prawdopodobnie kupie
Szorty - czarne z białymi kieszeniami i ażurowym zdobieniami na nogawkach, też są warte kupienia. Cena 11SD





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz