Obserwatorzy

piątek, 10 maja 2013

Hot buys weekly

Uważam tą dostawę za totalną porażkę, nic nie kupię.
Tematem tej dostawy jak się domyślam jest plaża i wakacje oraz kochajmy podłogi PCV
Sukienka - udaje koronkową, spod której prześwituje kostium.Cena 14sd. Pierwsze wrażenie: nie taka zła - drugie zdecydowanie nie! Zresztą mam wrażenie że już ją widziałam i to w tańszej cenie
Torebki - każda po 12sd. kiedy je zobaczyłam pomyślałam ohydne, wyglądają jak plastiki. kiedy doczytałam nazwę wszystko się wyjaśniło - PVC. Nie są w moim guście. Ale jeżeli po wyglądzie określiłam z czego są i okazało się że są plastikowe tzn że dobrze wykonane. Ale i tak uważam je za kompletną porażkę
Czapka - znowu PVC. Przeźroczysta (to jest Plus) z czarnym sercem. Ogólnie nie jest zła, ale jak przymierzyłam dolce, to chyba pasuje tylko łysej lub z bardzo "przylizanymi" włosami
Buty - coś w stylu czapki, po wpisaniu w wyszukiwarkę "buty PVC" pokazały mi się... gumiaki czyli kalosze dla rolników. Dopiero po przewinięciu strony pokazały mi się czym inspirował się stardoll - Pradą.
Wracamy do butów są jak czapka - niezłe jeżeli ktoś lubi takie klimaty. I to jest jedyna rzecz która z tej dostawy bym kupiła, ale nie kupię, bo aż tak bardzo mi się nie podobają żeby je mieć w szafie.

Podsumowując ostanie HB inspirowane Pradą (satynowy komplet inspirowany Japonią) bardzo przypadło mi do gustu natomiast to... to jest PORAŻKA
 Niech nam żyje PCV wiecznie i radośnie



na sam koniec ewolucja buta




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz