Obserwatorzy

niedziela, 2 czerwca 2013

Co warto (według mnie) kupić ze sklepów.


Sklep z naprawdę godnymi polecenia ubraniami, ma bardzo dużo rzeczy za sm.

Mnie osobiście ciężko wybrać co polecić z tego sklepu. Bo bardzo lubię ten sklep, należy do moich ulubionych i naprawdę go uwielbiam. Ale się postaram jakoś wybrać.
Miałam wybrać maksimum 20 rzeczy, a wyszło jak wyszło.



stylizacja 1                                                stylizacja 2                               stylizacja 3
plecak Nelly 6sd                                   sukienka It Girls 9sd                  buty Perfect Day 80sm
podkolanówki Fallen Angel 30sm         torebka Wild Candy 54sm        kopertowka It Girls 45sm
spódnica It Girls 7sd                            Kurtka Miss Sixty 22sd              sukienka It Girls 15sd
Sneakers 40sm                                   top Orginal Future 9sd               pasek/łancuszek Voile 38sm
krawat It Girls 20sm                            pasek Voile 32sm                       kolczyki Bratz 25sm
bluza It Girls 50sm                              buty Bonjur Bizou 50sm             bransoleta voile 32sm

Pierwsza stylizacja to totalny szkolny outfit, nawet nie planowałam jak ubrać doll, po prostu łapałam pierwsze z brzegu rzeczy i tak wyszło. O przepraszam - trochę kłamię, plecak - tu długo myślałam i nie wiem czy pasuje. Niestety im dłużej myślę tym gorzej.
Drugi kompletowałam 2 dni - tak aż tyle. Nie mogłam w ogóle się zdecydować w jakim stylu ma to być. Podstawą była zielona sukienka z It girls. Ale z tej stylizacji jestem najbardziej zadowolona.
Trzecia to wypadek przy pracy, zero fantazji - ale też TOTALNA klasyka - czyli mała czarna.
Jak się wam podobają moje propozycje?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz