Obserwatorzy

poniedziałek, 17 czerwca 2013

Co warto (według mnie) kupić ze sklepów.

Dzisiaj Sea of Stars
Ceny od 5sd do 29sd i 11sm do 200sm



Dzisiaj niech żyje samodyscyplina nie ma nie wiadomo ile propozycji. Zresztą to sklep dość trudny, ze specyficznymi rzeczami.
Biały top za 6sd wybrałam gdyż bardzo mi się podoba srebrzysty połysk, oraz to że dość dobrze przylega, nie odstaje i da się go wkomponować.
Spódnice maxi z efektem ombre, mogą się przydać w wielu stylizacjach. Również ich górne części przylegają więc nie będą wystawać spod dodanych do nich gór. Zresztą są śliczne
Płaszcz z futerkowym kołnierzem bogato zdobiony, może ubogacić każdą prostą stylizację
Spódniczka ombre bardzo mi się podoba, prosta i naprawdę przydatna, cena też moim zdaniem nie wygórowana
Narzutka - bo zawsze si ę przyda, ciemna ze srebrnymi (albo białymi) aplikacjami. W sam raz do uzupełnienia kreacji
Czarny top umieściłam gdyż bardzo podoba mi się falbana przy twarzy. Doda elegancji i fantazji.
Czerwony top z różową kokardą znalazł się tu tylko ze względu na kokardę, bo poza nią jest dość zwyczajny
Sukienka - uwielbiam jej kanarkowy kolor, wystające spod niej czarne wstawki dodają jej elegancji
Granatowa prosta z pięknym kołnierzem. Można ja traktować jako sukienkę jak i również wykorzystać jako top
Ostatnia sukienka znalazła się tutaj ze względu na wspaniałą górę, to naprawdę fantazyjny top, przylega do ciała więc nie trzeba jej wykorzystywać jako sukienki.









                      stylizacja 1                             stylizacja 2                                             Stylizacja 3
               Black Top Stardoll 10sm             Torba Decades 54sm                  Torba Decades 52sm
               Nicole Flower Top RIO  50sm     Buty Velvet Orchid 53sm             Top Film Theory 132sm
               Tube Top Fallen Angel 40sm       Top Sea of Stars 6sd                   Buty Decades 50sm
               Buty Velvet Orchid 68sm             Jacket  Killah 15sd                       Spódnica Basic 52sm
               Spódnica Sea of Stars 12sd        Spodnie Decades 10sm              Sukienka Sea of Stars 20sd
               Torebka Voile 53sm                                                                           Płaszcz Sea of Stars 27sd
               Bransoletka Glamrus 9sd
               Naszyjnik Glamrus 11sd

A oto moje propozycje stylizacji.
Coś ostatnio mnie prześladuje Decades i małe czarne. Ogólnie średnio jestem zadowolona z tych stylizacji. Ale jakoś nie miałam natchnienia, a czas mnie gonił więc taki efekt.
Wszystko co kupujesz ma tobie się podobać. Nie kieruj się czyimś gustem. Ja pokazuję to co mi się podoba i co według mnie warto mieć. Jeżeli i tobie się podobają moje propozycję to się cieszę.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz