Obserwatorzy

piątek, 5 lipca 2013

Chanel Tribute

Tu macie orginały Chanel i Stardollowe odpowiedniki







Pokaz  Pret a Porter Woman Spring Summer 2013.
Ogólnie jakoś nie jestem zachwycona tym pokazem. Na ogromnym wybiegu z wiatrakami - dość nudny pokaz. Cały czas czekałam aż któraś zarobi od wiatraka.
Ubrania nie zachwycają, są jakieś nudne. A ta dżinsowa sukienka która wygląda jak tył spodni, to jak nie Chanel (6:53). Jedynie co mi się podobało to naszyjniki z pereł, garnitur z  4 zdjęcia od góry, kapelusze które modelki nosiły w ręku (fajnie gdyby stardoll w podobny sposób wprowadził je) najgorszy projekt  to czerwony żakiet (2 zdjęcie u góry)
Właściwie na większości sukienek po prostu zmieniono tylko nadruk, a wszystkie mają ten sam krój.

Pamiętam jak szyłam dla Barbie sukienki. Łączyłam po prostu kawałek prostokątnego materiału i zszywałam po dłuższym brzegu i widząc te długie sukienki, mam uczucie jakbym wyprzedziła Chanel o ładnych parę lat.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz