Obserwatorzy

poniedziałek, 22 lipca 2013

Hot buys retro

Oj dzieje się na stardoll, dzieje tylko ponownie niektórzy są wkurzeni do granic możliwości.
Właśnie wróciłam z wycieczki rowerowej i wchodzę a tu się okazuje że jest nowa dostawa.
Poprzednie 2 piętra znikły i nie wiadomo kiedy będzie można je sprzedawać w bazarze.
Trochę sprawiedliwie byłoby gdyby nie zaistniała taka możliwość. Ale to moje zdanie.
Ceny w dostawie od 7 do 30sd.
Co kupię - najchętniej wszystko albo większość. Niestety trochę kłopotów z gotówką -na cóż prawie koniec miesiąca:)
Żakiet za 16sd, i różowy top z 2 piętra, buty ze ćwiekami to obowiązkowo - reszta jak będzie napływ gotówki
Ja po poprzedniej dostawie już nie kupuję HB w bazarze, bo później żyły bym sobie podcięła ( w przenośni). Jedno co mnie martwi że mogą kiedyś wydać coś jak "Tribute retro", a ja majątek wydaje na te artykuły.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz