Obserwatorzy

sobota, 3 sierpnia 2013

Porady dla początkującego bazarowicza



Nie jednokrotnie marzymy o rzeczach luksusowych. Tribute, Le, Antidote Hot buys.
Uzbieraliśmy już jakąś sumkę. Musi koniecznie to być nie mała suma. Nie wybierzemy się na podbój bazaaru z 10 stardollarami!
A oto zasady którymi ja się kieruję - maniaczka tribute

Po pierwsze przeznaczam duuużo czasu na szukanie. Czyli długa i częsta nasiadówka przy komputerze.

Po drugie jeżeli szukam czegoś konkretnego - to niestety często odchodzę z kwitkiem.
     Więc i ty się na to przygotuj

Po trzecie pokochaj opcję "Szukaj". Ja zwykle wybieram kolor.
     Niestety tribute przez "Markę" jest nie do odnalezienia.

Po czwarte: szukaj szukaj szukaj i szukaj.

Po piąte nie rzucaj się na pierwszą ofertę. Często jest tak że za 2 godziny (albo i dłużej),
 pokarze się ta rzecz o 80% taniej.

Po szóste bądź pewien że chcesz tą rzecz.

Po siódme i najważniejsze często tribute nie ma metki! Więc najlepiej mieć wygląd do stron,
      gdzie w archiwach blogów znajdują się wystawy tych sklepów.

Po ósme wyjątkiem jest DKNY - tu musisz liczyć na wielki łut szczęścia jeżeli znajdziesz coś poniżej 100sd.
     Nie mówię o dodatkach tylko o głównych elementach.

Po dziewiąte Hot buys. Jestem do nich nieufnie nastawiona, gdyż po powrocie ich do starplazy bardzo
tracą na wartości. I po co mam się wściekać że kupiłam coś za 50 sd gdy miesiąc później w plazie można kupić za 12sd. Ale jeżeli już się uparliście to pocieszenie - oryginalne HB mają zupełnie inną metkę od Retro.

Po dziesiąte jesteś maniakiem LE i Antidote? Bądź multimilionerem wg standardów stardoll. Bo tu naprawdę znaleźć coś w okazyjnej cenie to cud.


Acha jeszcze jedna sprawa szukanie rzeczy w Basic. Miej przynajmniej z 900sm, bo można znaleźć naprawdę wiele fajnych rzeczy. Niestety większość jest po 600sm i jeżeli znajdziecie coś taniej to naprawdę kupujcie.
Nie mówię o dennych klapkach i ostatnio wycofanych spodniach, legginsach i rajstopach w kolorze białym
i czarnym gdyż te możemy znaleźć nawet poniżej 50 sm. Chodzi mi przede wszystkim o spódniczki!

No i jeszcze jedno. Jesteś tzw "spekulantem" kupujesz taniej by odsprzedać drożej? Niestety tu musisz być pewien że twój zakup się zwróci. Bo nie zawsze np. tribute jest bardzo chodliwe i nie każdy się rzuci by to kupić. Kłania się tu brak metki.
To jest sukienka Chanel z pierwszego wydanego kiedykolwiek Tribute. 
Zgadlibyście?

 A tu tribute Frankie Morello (które wręcz uwielbiam). Akurat rzeczy z tego tribute naprawdę bardzo łatwo rozpoznać.


Metkę widać dopiero po otwarciu torby ze starbazaru

No dobra niedługo postaram się napisać o starych tribute (mojej miłości). Wraz z obrazkami i poglądowymi cenami, żeby było wam łatwiej szukać.

Pomogłam w czymś tym artykułem, czy wkurzyłam?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz