Obserwatorzy

piątek, 27 września 2013

MSW nr: 10 Pikaczu103

Dołączyła w 2011 Jest Royality
Jest Royality
Właścicielka kluby Okularniczki 



Ubrana jest:
spódnica: Mortall kiss
Body: Frankie Morello Tribute
Bikini:Rio
buty Archive
torebka MSW
Zawieszka: LE

Makijaż




Perezka:
Nie bardzo chce mi się przedstawiać, bo właściwie nie ma tam nic ciekawego. Wishlista, co ma w szafie. Oraz że poszukuje ubrań z Mortall Kiss


Moja pierwsza myśl - co Ona ma na twarzy? Okazało się że motylek. Twarz sprawia wrażenie przerażonej. Nie podoba mi się - za dużo kolczyków, jakieś kropeczki i tatuaż. Cienie stardesign są jak dla mnie brzydkie. Jeżeli chodzi o stylizację - porządna i ciekawa. Ale również nie powoduje u mnie efektu totalnego zachwytu.
Podsumowując zasłużyła, ale na razie nie zagłosuję na nią.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz