Obserwatorzy

niedziela, 29 września 2013

MSW nr17: AmfijaSmiley

Dołączyła w 2010
Jest Royality
Wygrane:
Finalistka MSW 2012
Pół finalistka 2011, 2012, 2013
1 miejsce w scenerii
Kilkunastokrotna NCG
Najlepszy projekt ubrania i dekoracji.
Linki do wywiadów: 
Tu opis na zagranicznym blogu o stardoll underneathstardoll






Ubrana jest:

opaska, torebka: Special Offer
krzyż: Fallen Angel
spódniczka: Elle
kostium: Bonjur bizou
szelki (jako podwiązki): Bonjur Bizou
futro: Antidote
platformy: Fallen Angel

Makijaż

Perezka

Jest bardzo obszerna. Pokazane są w niej pokoje i projekty.


Moim zdaniem


Pewnie mnie zlinczujecie, ale co mi tam.
Jestem zachwycona apartamentami. Doskonałe i cudowne. Każdy dopracowany i ciekawy. Ale niestety nie oceniamy tu pokoi.
Doll ubrana jest elegancko i ładnie. Wszystko do siebie pasuje. Twarz doll też jest w porządku.
Ale... Dla mnie jest za zwyczajna. Niczym się nie wyróżnia.
Właściwie nie wzbudza u mnie żadnych emocji, ot tak.
Natomiast pokoje to co innego.
Gdybym miała oceniać królową apartamentów, bez sprzecznie została by nią Amfija, natomiast jako doll jest mi zupełnie obojętna.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz