Obserwatorzy

czwartek, 26 września 2013

WIadomości

Pierwszą wiadomością jest oferta kupna SS i Stardollarów, z 30% większą ilością stardollarów.
Czas mamy do 30 września.
Raczej oferta mnie nie powala i nie zamierzam skorzystać.




Wiadomość o dostawie do Sunny Bunny jest świetna, doll bardzo ładna choć trochę zlewa się z tłem. Bardzo dobrze wykonane dłonie, wyglądają realnie.


Wiadomości o likwidacji Hot Buys retro i ostatnią możliwością zakupów do 2 października.
Oczywiście po info w blogu stardoll admin domyślałam się że sklep zostanie zamknięty z końcem września.
Oczywiście nie obyło się bez błędu. Zamiast października jest wrzesień.
Reklama nie jest zła, tylko doll z tyłu mi się nie podoba. Ja z tej dostawy kupiłam już co chciałam i nie planuję dalszych zakupów.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz